Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

15 december 2008

Shopping !

Ja ,nu befinner jag mig i Skånelandet igen, där jag har ägnat mig åt shopping i 2 dagar.
Har armbågat mig fram på köpcentrat Väla, tala om mycket folk , och vad skulle jag där och göra mitt julruchen ,fråga mig inte , men man kan kalla dålig tajming. Har även varit i mysiga Ängelholm och Båstad o shoppat.
Tömt nästan hela kontot , nää bara skämtar.


Nu är det så att jag inte har handlat julklappar , nej har nämligen inhandlat diverse nödvändiga saker till en ny familjemedlem , och denna lilla familjemedlem är Schäfervalpen Hugo som jag har bloggat om innan , så nu är han bara våran och jag är överlycklig .

Det var inte mycket i dag , men får skylla på att man blir totalt tom i skallen efter allt
shoppande......

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: