Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 december 2008

God Jul till er alla !


Ikväll så flyger jag och gubben min till vårt paradis i Thailand , för att fira julen med att dansa runt den uppblås bara granen som finns i poolen , och sjunga julvisor med tomteluvor på huvudet.



Ha ha , det trodde ni va , det blir inget sånt , men det blir ett juldopp i det varma havet och sedan en äta en god julmiddag på Thailänskt vis.

Sen är nog vi rätt nöjda med den dagen , för vi landar inte förrän imorgon (24/12) eftermiddag kl: 15.40 Thailänsk tid och då har vi varit uppe ett helt dygn nästan.


Men seeen , ska vi njuta , i 3 veckor där , skööönt.
Ska tänka på alla nära o kära och alla mina vänner , medan jag njuter av solen , och känner hur den kritvita , sammetslena sanden sitter mellan tårna......



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: