Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

06 december 2008

Vad är det som händer !

När jag tvättar påslakan , tillsammans med underlakan, örngott, en badhandduk och några vanliga handdukar ,vad är det som händer inuti själva tvättmaskinen då.


VARFÖR ligger alltid allting inuti påslakanet, när jag plockar ut det ur maskinen.
Det måste finnas en teknisk lösning till detta fenomen , det spelar ju ingen roll vad jag tvättar tillsammans med påslakanen , all annan tvätt kryper in i det och klumpar ihop sig.


Jag blir så trött på det.

Eller är det bara MIN tvätt som beter sig på det här, lustiga viset....

Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nä, det gör min tvätt också! Har också funderat på hur det ALLTID kan bli så. Annars är det minsann inte så enkelt att få i täcket i påslakanet och kudden i örgottet. Men jag har en idé som jag ännu inte provat. Man kanske skulle ta och lägga i täcke, påslakan, kudde och örngott i maskinen och köra den UTAN vatten, så kanske det blir lättfixat med att byta lakan!

Hej alla sa...

Nej, det händer alltid med min oxå, ch jag är oxå trött på att plocka ur tvätten ur lakanen, det händer nog med alla ska du se.

Puss kram Villakullen