Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

09 december 2008

SPAM !

Fick ett intressant mail. Ett sånt som varnar om ett riktigt farligt och hemskt virus som kommer förstöra hela din dator.

Ett sånt som man ska skicka vidare till alla på hela sin kontaktlista för att varna dem.



Jag har aldrig riktigt förstått meningen med sånna där mail.
Så jag bestämde mig för att bläddra ner till mailets början.
Och vad hittar jag då. Jo, den egentliga anledningen till mailet.

Jag använder en gratisversion av SPAMfighter för privata användare. 13400 spam har blivit blockerade hittills. Betalande användare har inte detta meddelande i sin e-post.
Hämta gratis SPAMfighter idag.

Ett rent och skärt reklam-mail.

Är det inte trevligt vad folk hittar på......

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: