Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

04 december 2008

Kompletta Kärlekstypen !

Jag hade lite tråkigt en stund igår, satt och bläddrade för tredje gången i en tidning.


Rubriken , SÅ HITTAR DU DIN TYP AV KÄRLEK fångar min uppmärksamhet. Det finns fyra typer att välja mellan , alla har fyra frågor , och sedan sitter man inne med vetskapen om vilken kärlekstyp man är.


Typ 1 .. ja ja ja ja

Typ 2 .. ja ja ja ja

Typ 3 .. ja ja ja ja

Typ 4 .. ja ja ja ja

JöSSES..

Jag är den KOMPLETTA kärlekstypen. Äventyrare , Beskyddare, Ledare och Diplomat , allt i ett.


Jag ilar iväg till telefonen , måste ringa maken, vilken tur han har haft. Det måste han få reda på genast.


Tänk vad GLAD han kommer att bli..... Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: