Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 december 2008

Fiskar i tolattstolen !

Man har ju hört talas om akvariefiskar som blivit nerspolade i toaletten. Men nu kommer den nya fräcka toan med inbyggt akvarie. Man tror inte det är sant, men denna toalett går att köpa i USA.


För ca 2500 kr kan man köpa en ny genomskinlig tank till sin toalett och använda denna som akvarie. Tanken är helt skild från det ordinarie vattensystemet, så det finns ingen risk att spola ner firrarna.


Frågan är när man ska njuta av akvariet. När man sitter ner lär man knappast se dem. Aha. Nu kom jag på det, akvariet är enbart till för kissande män. Hoppas bara att de inte försöker pricka firrarna.


En fördel är att när man tröttnar på fiskarna så kan man byta sitsen , göra om innehållet i tanken och t ex använda denna för att dekorera sitt badrum inför julen, påsken, midsommar....


Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken grej! Den skulle jag absolut kunna tänka mig hemma hos oss. Inte minst skulle barnen bli imponerade. K som så gärna vill ha ett djur. Kanske inte fiskar då, men det är ju djur i alla fall. Kanske ska skriva upp den på önskelistan ;-).