Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

26 december 2008

Thailand anropar !

Alltsa detta kommer se hur roligt ut som helst , alla bokstaver finns inte, ha,ha. Men en liten sammanfattning fron oss her nere i thailand . Solen skiner med sina varma strolar ( 34 grader ) och vattnet er 22 grader varmt inte helt fel. Vi har nu varit her i 3 dagar.

En so lenge har vi bara legat po stranden , njutit och badat, badat och badat i det kristall klara vattnet. ikvell ska vi ur po en handla runda , det finns ju inte lite att handla her och det kostar ju ingenting nestan, for vel kopa mig en resveska till , formodar att dom vi har med oss kommer bli overfulla som vanligt.

Det er inte forsta gongen vi er her , men det blir samma sak varje gong. Det er liksom so att man seger, ooh vad billigt , den moste jag kopa och so kan man fortsetta i det oendliga. Men nu ska jag inte troka ut er med mitt handlande , so oterkommer jag med lite uppdateringar senare.

Kram till alla nera och kera , och inte minst till er som tar hand om mina hundar ( hoppas att de skoter sig ) ge dem en kram fron matte och husse.

Ha, ha, detta vad det roligaste sett jag skrivit po , hoppas att ni kan lesa det ........

Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Handla inte för mycket nu, ni ska vara dör länge!! När kan vi se er på stenen? Hälsa Rolf

Anonym sa...

Hugo pussar tillbaka!! Bus hittar de alltid på som du vet hihihi. Ja det låter som ni har det skönt här hemma är det idag minusgrader och rått och kallt burr..
Kramiz Jennie mfam och hundar

Anonym sa...

när kommer ni hem?
vi har ju inte sagt hejdå än!!
hoppas ni har det bra.
puss&kram