Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

14 februari 2009

Alla Hjärtans Barn !

Februari har av Hjärt-Lungfonden utsetts till Alla barnhjärtans månad.

Extra fokus ligger på Alla hjärtans dag den 14 februari , men under alla månadens dagar uppmärksammar Hjärt-Lungfonden barn med hjärtfel.

De samlar in pengar till forskning som kan hjälpa dem till ett bättre och längre liv.

Den som vill stödja forskningen under Alla barnhjärtans månad kan ge en gåva på.

Hjärt-Lungfondens pg 90 91 92-7

En ros vill jag ge till alla som läser min blogg . Ha en underbar Alla hjärtans dag.......

Kram Mor i stugan !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mor i Stugan.

Det är alltid roligt att läsa din blogg. Mycket tänkvärt varje dag.

Ha en skön dag i solen.

Iréne

Unknown sa...

Tack! Tusen rosor tillbaka.