Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

08 februari 2009

Att banta sig till döds !!

Hur mager får en människa bli egentligen utan att tas in för vård.

I det här fallet har det väl ändå gått till överdrift , och det måste vara för sent för henne att få hjälp , eller hjälp kanske hon kan få , men frisk.

Tror inte att det finns en chans att hon kan bli frisk.

Tyvärr , det är ju rent av oerhört hur man kan tillåta att en människa ser ut så här , och hon tränar dessutom , inte klokt , finns det ingen människa i hennes närhet som faktiskt ser hur hon ser ut.

Hon har verkligen tränat sig nästan till döds , tragiskt är det.

Tänk så hemskt , när man inte själv ser hur mager man egentligen är , att ens egen kroppsbild kan bli så fel.

Fast man ser sig själv i en spegel.....


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: