Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

07 februari 2009

Barn vet hur allt fungerar !

För att det ska bli barn måste pappan spruta massvis av baciller in mammans ägg. Ägget är stort som ett gåsägg. Sedan slåss tjejbacillerna med killbacillerna. Och om tjejerna vinner så blir det en flickbaby. / Julie 6 år


Man måste inte gifta sig i kyrkan , man kan gifta sig på socialkontoret.
Eller man kan flytta ihop utan att tala om det för någon. Det viktigaste
är att man vet det själv. / Nina 6 år.


När man gifter sig får man inte skratta , och så får man inte säga nej. / Cathrine 5 år.


Graverade mammor , går med babyn i magen i ca 204 månader. / Hedda 6 år.


Kejsarsnitt betyder , att man skär ut babyn genom nödutgången. / Martina 6 år.


Min mamma är i alla fall väldigt söt , för hon har så långa tuttar. / Mia 4 år


Man kan inte rå för hur man ser ut , det får Gud ta på sig skulden för. / Hassan 5 år


UNGAR ÄR FÖR SÖTA........


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: