Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 februari 2009

Irriterad i trafiken !


Många blir irriterade , retar sig på olika typer av bilförare. Det kan vara "kärringar" bakom ratten , "gubbar" , "gubbjävlar" , förbannade "övningskörningar".

Jag tror att mycket ilska kan uppträda , när man sitter bakom ratten på sin bil.
Många blir irriterade helt i onödan , visserligen kan vissa bilförare bete sig på ett klantigt sätt som faktiskt retar gallfeber på andra förare.

Och en annan sak , som faktiskt jag själv irriterar mig över , det är att folk är SÅÅ dåliga på att använda blinkers , åtminstone här i min stad.

Dom börjar blinka precis när dom påbörjat svängen , och till vilken hjälp är det DÅÅÅ.

Nåja , nu skall jag inte vara irriterad , men
dom FINNS , men skall ändå försöka ta det lilla lugna i trafiken......

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: