Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

17 februari 2009

Fobier !

Alla har vi väl fobier av olika slag tror jag. En del kan vara rädd för ormar , spindlar , mörka och trånga utrymmen , eller vad nu kan vara.

Själv är jag livrädd för ormar , det är det här slingrande sättet ormen har som gör att jag får kalla rysningar efter hela min rygg. Och så gillar jag inte ögonen på ormar heller. Jag vill ha runda pupillrar , inte ovala som ormar har. Det ser så lömska ut .... usch





Tänk i vissa länder där dom har bostäder utan dörrar eller fönster , där en orm (jag ryser) eller ännu värre , flera ormar , förirrar sig in i huset när folket ligger och sover.

Hatar fötter, på vuxna måste jag säga , för små barns fötter är ju så gulliga och söta , och man vill till och med pussa på dom.



Det skulle jag aldrig vilja göra med vuxna fötter , blää......



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: