Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 februari 2009

AVBROTT !!

RENOVERAR fortfarande bloggen , så svetten droppar.

Tycker ni den ser BRA UT , eller kan den BLI BÄTTRE .

Var ÄRLIGA nu jag TITTAR på er



Vill gärna ha ett UTLÅTANDE från någon , ni kan OCKSÅ ge mig FÖRSLAG på vad jag kan göra , eller ska jag SKA TA BORT något.

HAR NU TOTAL HJÄRNSLÄPP.......

Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan

Denna var mycket " vårlik ", Mycket piggare och gladare.

Ugglan

Anonym sa...

Nu känns det som om vi går mot våren! Jättefin blogg! Har tyvärr inget att ge förslag på. Många kramar svärdottern