Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

11 februari 2009

Att kunna skratta åt sig själv !

Jag är glad för att jag kan skratta åt mig själv och inte ta mig själv på för stort allvar , jag kan bjuda på mig själv , jag kan göra bort mig , utan att tycka att världen går under bara för det.







Och att kunna göra misstag ibland , det är väl ett mänskligt drag .

Man behöver väl inte ta allt på blodigt allvar hela tiden , livet måste få vara kul också .

Det är väl skönt att kunna ha humor och se sig själv som en clown ibland, eller hur.....



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: