Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 februari 2009

Hönsmamma !


Jag är en riktig HönsMamma.
Och det skäms jag inte för , jag vill ställa upp för mina barn , vill finnas till , vill dom allt väl , vill hjälpa när dom så behöver hjälp.

Jag vill mina barn allt väl och gott , bara av den enkla anledningen att jag ÄLSKAR dem mer än nåt annat här i världen.....

Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Junibacken sa...

Jag ÄLSKAR dig min underbara hönsmamma!! Du är utan tvekan den bästa mamman i världen!!
Vad skulle jag göra utan dig?? Utan våra telefonsamtal,våra mysstunder,våra dagar då vi egentligen inte gör något speciellt men som är så sköna och härliga ändå?? Tänk om jag inte hade kunnat prata med dig om allt, när som helst...då hade jag inte överlevt!! Så tack för att du är en sån underbara och fantastisk mamma och mormor...kam

Hej alla sa...

Hej mamma!

Finns inte så mycket mer som jag kan säga vad jag tycker om det. För Junibacken sa allt som jag ville säga. Så jag håller helt enkelt med henne. Jag älskar dig med. Puss kram vi syns om 1 vecka

Villakullen