Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 februari 2009

Jag vill inte dammsuga , igen !

Dammsugning är inte kul , inte ens jag kan ifrågasätta nödvändigheten i det , men det tar ju aldrig slut. Man kommer liksom aldrig till det stadiet när det är klart .





Även om man sitter blickstilla på en stol hela dagarna , så faller dammet över hemmet och skapar ett dammsugningsbehov.

Man kommer aldrig undan.

Har man då hundar behöver man inte sitta och vänta på damm , man är så att säga , självförsörjande på dammsugningsobjekt.

Så då kan väl ingen klandra en för att man väntar till i morgon , när resultatet ändå blir detsamma.....


Kram Mor i stugan

1 kommentar:

mor i stugan sa...

Grattis till ditt syskonbarn ,det är alltid roligt när det kommer en ny liten människa till välden.
P.S så luktar dom så gott de små liven.

Kramiz