Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 februari 2009

Träning !

Igår så skulle vi gå ut och träna jag och Hugonen ( ena barnbarnet har döpt honom till det , annars heter han Hugo ) det gör vi varje dag ute på en åker.

Han måste ju lära sig allmän lydnad , så det jobbar vi på det varje dag i ur och skur.

Måste säga att han är jätte duktig ( STOLT MATTE ) , det han har lärt sig fattar han direkt , men ska vi lära in ett nytt moment så kan det ta en liten stund innan poletten ramlar ner , men sen så sitter det där.

Så igår då , tänkte jag vilket väder , idag ska vi ta lite bilder på när vi tränar , laddar kameran så inte batteriet skulle ta slut , vi kommer till våran åker och jag släpper Hugonen så han får rusa av sig lite innan vi ska börja.

Medan han rusar av sig , så passar jag på att ta lite bilder , och vad händer då , jo naturligtvis så visar kameran att minnet är fullt , typiskt , så blev det med de.

Så nu delar jag med mig , några bilder blev det ju i allafall........



Kolla denna skönhet , namnet är Hugonen


Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser att du fixat din blogg redan! Då behöver du ju inte min hjälp? Den är ju superfin!!
Hoppas allt är bra med dig annars, vad fin Hugo är!
Kram Linda

Anonym sa...

Mycket fin hund, var har ni hittat honom!! Hihihi
Kramiz Jennie