Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

21 februari 2009

Stinker Parfym och odör !

Jag säger bara detta , vad en del människor stinker.
Och då menar jag inte svettlukten utan golukten , parfym lukten alltså.

Parfymen skall ju användas för nåt bra , att lukta gott , inte stinka av det , men en del duschar ju i rakvatten och parfym.

Man håller ju på att riktigt få andningsuppehåll , när en del människor kommer som en öppen parfym flaska.

Man måste tänka sig för , innan man duschar lukten över hela sig själv.

Det finns ju människor som är superallergiska , tänk på det......



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: