Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

24 februari 2009

Vad vore livet utan kärlek !


Kärlek är väl nåt underbart och vackert och starkt.

Så , vad vore livet utan kärlek kan man fråga sig , ingenting , ödsligt , ensamt , tomt.

Det kan vara kärleken till föräldrarna och syskonen , till kompisar , till andra släktingar , till en kille eller tjej , till man eller kvinna , till make eller maka , till ett djur , till sina barn , till en annan medmänniska helt enkelt.

Men livet behöver kärlek , liksom kärleken behöver livet , människorna och hjärtan som slår i takt med kärleken.

Herregud ,vilka tankar man får ibland .....


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: