Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

09 februari 2009

Brakskit !!

Hittade en rolig historia igår , tänkt nu dela med mig av den.

En gammal gubbe brukade vakna varje morgon av att han släppte en brakskit , som fick hela sängen att skaka.

Efter tjugo års äktenskap började frugan tröttna och sa ,
om du fortsätter så där kommer du att fisa ut tarmarna.

Men det hjälpte inte , han fortsatte att väcka dem båda på detta osmakliga vis dag efter dag.

Till slut bestämde hon sig för att spela honom ett spratt.
När han hade somnat la hon gristarmar i hans kalsonger.

På så vis skulle han vakna upp , bli livrädd och sluta fisa.

Nästa morgon vaknade gubben och gick iväg till badrummet. En timme senare kom han tillbaka.

Älskling , du hade rätt om att jag skulle fisa ut tarmarna.
Men med guds hjälp , och dom här två fingrarna lyckade jag trycka tillbaks dom.....


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: