Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

06 februari 2009

Snölykta efter många om och men !

Det har blivit kramsnö så efter
kvällsrundan stannade Hugo och jag kvar i trädgården.

Varför inte göra en fin snölykta .




Det var länge sedan , började göra fina bollar och lägga ut dem i en ring men Hugo var väldigt nyfiken. Det hela slutade med att vi började leka med mina snöbollar som skulle bli min lykta.

Jag la ner projektet , och la en godisbit i varje boll och slängde ut dem i trädgården. Oj , vilken kul grej tyckte Hugo.

Är det redan slut , tittar Hugo undrande , när jag sa att vi skulle gå in.

En nöjd och glad hund följer med in och somnar i sin fåtölj , sedan smiter jag ut och
gör min snölykta......



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad fiiiiin den blev. Här har ungarna gjort en fin skapelse i trädgården som K kallar "Snöskydd". Kul att de fick leka lite med snö, det är de inte bortskämda med. Kram