Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

14 oktober 2008

Charmör !


Än så länge är han en liten kille och mycket charmig. Inte bara det, han är väldigt omtänksam och vänlig mot alla, liten som stor. Han blir nog en stor charmör i framtiden. När denna charmör är och hälsar på så är det två saker som alltid stor högst på listan att få göra. Det första är att åka till Västen Staden High Chaparral ( det ligger ca. 3mil från oss ), gå där en hel dag och kolla in varenda liten detalj som går att titta på och naturligtvis se alla shower och uppträden de har att visa upp i Västenstaden. Efter en dag på High Chaparral , om han får bestämma så bär det av till en Pizzeria , där det finns en så kallade Megarulle ( Kebabrulle ). Då menar jag Megarulle, jag som vuxen orkar bara äta halva rullen sen är det tvärstopp, men denna lilla kille äter alltså upp hela denna rulle med stor aptit. Helt ofattbart, han bara älskar denna Megarulle. Tyvärr hade jag ingen närbild på honom i cowboy kläder , men här i en annan utstyrsel.
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: