Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

05 oktober 2008

Usch :(


Ja man blir helt orkeslös när vädret är så här, inte kul alls. Usch , jag blir så trött på allt regnandet nu. Det regnar ju inte måttligt heller. Himlen har öppnat sig totalt och det vräker ner. Jag kollade våran regnmätare vid 18 tiden och han där uppe hade hällt ut 30 mm. Det är ju fasiken inte klokt, blev så less av det så jag drog ner rullgardinen för att slippa se regnet . Satte mig och surfade runt på olika hundsidor och blev genast mycket gladare, det finns så många fina hundraser , men ingen går upp mot en Schäfer ( min stora favorit ). Hittade en sida där man kan göra ett test för att se vilken hund man är , och resultatet blev Berner Sennen.
BERNER SENNEN
Den är självsäker , uppmärksam och orädd i vardagslivet olika situationer.
Den är godmodig och tillgiven mot sin familj , självsäker och vänlig mot främlingar,
och har ett jämt temperament och god följsamhet.
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: