Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

04 oktober 2008

Sällskapsresan :)

Nu är dom på väg till det soliga landet, med varma stränder och svalkande bad. Då menar jag våran son med familj.Men de är långt ifrån ensamma , det är nästan halva släkten på sonhustruns sida närmare bestämt 14 st tror jag det var, " gammal som ung ". Jag kan se dem framför mig " Håll ihop nu allihopa så ingen försvinner " ungfär så , som på Sällskapsresan.
Nu ska de sola , bada , leka och äta en massa god mat. Jag hoppas att de får hålla sig friska på sitt resmål. Det har ju varit lite oroväckande på den fronten innan de kom iväg , en som hamnade på sjukhus och två barn med halsfluss..Så nu vill jag bara önska dem alla en trevlig och välförtjänt semester

Inga kommentarer: