Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 oktober 2008

Föräldrafritt !

Barnbarnen har haft föräldrafritt i helgen, de har varit hos oss farmor och farfar. Det har varit full rulle ,ut och gå med hunden, pärla ( göra pärl halsband ) med E, inte störa K för han tittar på ett spännande tv-program. Sen iväg på Fri veckolördag marknad , gick där och tittade det var massor av marknadstånd och lika mycket folk, köpte lite saker . Vi tog oss en smarrig fika alla 4. Åkte karusell , sköt pilbåge som var jättekul. Vi letade efter en Poke`mon pärm, jag tror vi var i varenda affär som vi trodde den fanns i , men inte då. K blev lite besviken över detta, nu finns inte Eko längre,( där man kunde inhandla detta innan ) men han är en liten snille blixt , " farmor vi åker till den nya affären City Gross där finns det nog en pärm " . Sagt och gjort stuvade in barnen i bilen drog iväg till den nya affären , men till hans stora sorg så fanns den inte där heller. Så de valde ut varsin leksak och allt var frid o fröjd, men naturligtvis så blev det lördagsgodis med . Väl hemma, och efter lite andra aktiviteter, så slocknade de små änglarna som stockar, till sagan om Teskedsgumman i Sagoskogen , farfar med.
Kram Mor i Stugan

Koncentrerad på arbetet.....

Tyst jag kollar ......

Farmor den är rosa......


Så......eller så här.....



Nya Robin Hood.......




Änglarna sover sött......






2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla ni. Så skönt att vi fått en helg för oss själva. Ni fattar inte hur välbehövligt detta var. Alla kramar som finns till er. /L & P

ן sa...

Hey You have blog really interesting and I enjoyed to read him.I have question to you, Im from Israel and I did to my blog of thing that calls a Google Adsense, that this says that/because I have little advertisements in the site and at any time that someone presses on them I earns some money. The problem is that in spite of that people enter my blog and read the same they completely don't press on the advertisements and I do not earn anything.i will be happy to hear your mind in the matter?

My blog:

http://talkback-israel.blogspot.com/

yinon