Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 oktober 2008

Drömmar !


Många bär på en dröm om att trots allt, att få starta sitt eget,och den är bara din ,kanske inte för att bli rik utan att kunna få göra det man själv vill och är bäst på. Ett eget företag kan vara både en fantastisk spännande möjlighet och en väg att skapa sig själv en god sysselsättning.För att företagsstarten ska bli positiv är det viktigt att man är medveten om villkoren för företagandet. Det kommer att krävas mycket arbete av dig. Så även jag har haft /har denna tanke, jag tror jag vet precis vad jag skulle starta om, om jag tog tummen ur och gjorde något åt saken. Det jag vill starta är xxxxxxxxxxxx ( nu är ni nyfikna va ) om det nu skulle fungera och då har jag möjligheten att arbeta hemifrån, och bara det är ju positivt för min skull i allafall, som har en dålig rygg. Jag menar att jag kan till och med ligga ner och jobba , ( INGET SNUSK ) när det blir för jobbigt att sitta eller stå. Undrar vilken arbetsplats som kan erbjuda mig den förmånen. Men å andra sidan finns det inga jobb dagsläget, förtagen runt om i landet varslar ju sina arbetare för fullt nu.Kanske är det dags att dra ut tummen nu eller.....vad säger ni ??
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: