Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

11 juli 2009

Alltid fel kö !


VARFÖR STÄLLER MAN SIG ALLTID I FEL KÖ.



Det har jag ofta tänkt på.


Kan nån människa tala om det för mig , hur kan det komma sig , man står i en kö , och det är mycket folk och det går allmänt sakta där.


TITTAR man åt SIDAN på den andra kön , verkar ju vara lite folk där , verkar ju gå fort också , jag flyttar mig dit istället tänker man.


Jo vad händer , det börjar STRULA i den kön.


Och i KÖN där man först stod , där börjar det att gå FORT nu.


Jag blir TOKIG , så här är det jämt , man tror att det skall gå fort i den " NYA " kön , men icke , det går ännu SAKTARE än i den första kön där man stod.


MAN SKALL ALDRIG BYTA KÖ.


För det blir ändå alltid i FEL KÖ man hamnar i ..................








Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Jag som jobbar på ett av Sveriges absolut mest pressade arbetsplatser - GEKÅS Ullared - och borde vara imun mot köer och stress - HATAR att köa...

Blir precis lika dom och tvär som många av våra kunder...

kan det vara en yrkesskada tror du ;-)