Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

08 juli 2009

En utdöende bok !




En utdöende bok , det kan väl ändå vara TELEFONKATALOGEN.


Jag menar:


Dom allra flesta har Internet idag , och slår upp det dom söker på Hitta.se , Eniro eller andra sökställen.

Man behöver helt enkelt inte någon Telefonkatalog , i dagens IT samhälle.


Bara en bråkdel av befolkningen använder sig nog av den idag skulle jag tro.


Hur gör Du själv.


Slår i katalogen och kollar den lilla , lilla texten eller går du till din dator.


Jag kollar på datorn jag ..........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: