Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 juli 2009

Fru Fortuna !

Jag undrar var denna frun egentligen håller hus , inte är det hos mig i alla fall.



Hon dyker sällan och aldrig upp hos mig och som jag har väntat år ut och år in , att hon någon gång skulle komma och hälsa på just mig.


Men skam den som ger sig , hon kommer kanske till slut och knackar på min dörr , I hope.


För välkommen , det är hon , jag kommer att ta emot henne med öppna armar och bli så glad och lycklig då hon kommer.

FRU FORTUNA . VAR ÄR DU . I´m calling ........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: