Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

07 juli 2009

Storar tårar !

Vila i frid Michael.



Jag kan inte förstå att du är borta.


Men du kommer att finnas för alltid och du kommer alltid att vara den största.


Tårarna bara sprutade på mig under minnesceremonin.


Du var så full av liv , glädje & kärlek.


Ditt leende fick hela dig att lysa upp.


Man blir glad när man ser det.


Livet är inte rättvist.


Under minnestunden av popikonen Michael Jackson så medverkade den ena kändisen efter den andra i sång och tal.


Efter vissa tal så påpekade en av de svenska programledarna i tv 4 ungerfär så här att "dessa stora ord hade Michael Jackson mått bra av att höra medan han ännu levde".


Ofta kommer de fina och uppmuntrande orden för sent.


Vikingarna sjöng en gång sången "Ge mig blommor medan jag lever" , och det är sant.


Vi säger väl någonting uppmuntrande ord till varanda medan vi lever.


Sedan är det försent.......



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: