Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 juli 2009

Den vackraste bilden !

En sån här bild som visar en Mor med sitt lilla Barn , är en av dom vackraste och stämningsfullaste bilder jag vet.

Den andas omsorg och kärlek , att värna om den lille , som bara en Mor kan.

Man älskar sina barn förutsättningslöst och ALLTID , i vått och torrt , ställer alltid upp och hjälper och ÄLSKAR ALLTID OCH FÖR EVIGT.

Jag skulle ALDRIG kunna svika mina barn .......



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Unknown sa...

Nä, inte kan man svika sina barn, hur trotsiga, elaka och jobbaiga de än kan vara ibland. Men just nu är de så snälla, tysta och underbara (de sover). ;-) kram