Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

31 juli 2009

Barnbarn !

De är underbara de små liven.

Jag har tre , en kille på snart 8 år , en liten tjej som är 4 år och så minstingen en kille som nyss fyllt 1 år.

HÄR ÄR DOM , DE SMÅ GODINGARNA .
( 2 bilder har jag lånat från en blogg , förlåt L.)

Det allra bästa med att ha barnbarn är att , dom kan man älska så villkorslöst.

Man behöver inte vara den stränga uppfostraren.

Det tar föräldrarna hand om.

Dessutom kan man ju alltid lämna hem dom om det blir för jobbigt.

Ett alternativ som mina föräldrar och svärföräldrar hade , när man själv var småbarnsförälder.

Men det är en tid som tack och lov är förbi.

Ett under att man ÖVERLEVDE kan det kännas som ibland.

Så ni som ännu inte har några barnbarn kan tro mig på mitt ord , när jag säger att det är en rakt igenom POSITIV upplevels

Jag älskar att vara farmor och mormor.........



Kram mor i Stugan

Inga kommentarer: