Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 juli 2009

Orm massage , såååååå äckligt !


Har läst om att man kan få massage av ormar istället för av en massör
.
Men ett är då säkert , att det skulle jag aldrig , inte för pengar i världen ens , vilja ha.

Fy SÅÅÅ äckligt , hatar ju ormar , verkligen hemska och vidriga djur och sen att ha dom slingrande över sig , nej jag skulle DÖÖÖÖ på kuppen.

Jag skulle absolut INTE NJUTA.

Utan Skulle , av SKRÄCK...........

Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

håller med...usch så hemskt!

Ancan sa...

åh fya då vad äckligt!!!