Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

01 juli 2009

Brevbäraren kommer !

Jag undrar om brevbäraren alltid är så välkommen till folk.



Det är ju inte bara goda nyheter han eller hon kommer med , det kan vara tråkiga nyheter och alla dessa jädrans otrevliga räkningar sen.



Nog går det väl ändå att få slippa dom någon månad , eller vad tycker ni.

Själv så gillar jag ju när brevbäraren kommer med kataloger, paketavier, tidningar som jag prenumerat på och vykort och julkort , det är kul att få.


Men alla dessa tråkiga kuvert som bara innehåller utgifter och tråkiga saker.


Nähä , dom jag klarar mig utan , helt enkelt.


Dom glädjer ju mig inte ett dugg.........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: