Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 juli 2009

En STOR jäkla spindel !

Usch , säger jag bara , fy farao så äckligt.

Titta vad som kom och traskade snabbt som bara den på min Altan dörr en dag , mitt framför mina ögon.

En jäkla STOR äcklig , mångfotade jäkla SPINDEL.

Inte för att jag är rädd för spindlar , men denna var enorm.

Men inte skall ni tro jag slog ihjäl den , det hade ju kunnat bli REGN för 1000 år framåt :)

Men sådena här stora spindlar behöver INTE vara i min absoluta närhet .
Det säger jag bara.........


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: