Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

10 juli 2009

Sommarens och semesterns alla förväntningar !

Det är ju så här med sommar och semester , man har förväntningar , många och stora och dom flesta blir faktiskt inte infriade heller.





Alla har nog så mycket dom förväntar sig av sin semester och ledighet.

Man skall hinna träffa goda vänner och släktingar , umgås med familjen , ha fester , grilla , åka bort , måla huset , fixa till både inne och ute , göra om trädgården osv.

Men hur mycket av allt detta som vi föresatt oss att hinna , blir verkligen gjorda.

Inte allt skulle jag tro , så är det ju bara.

För man skall ju också hinna slappa och må skönt och inte stressa , man skall ju varva ner när semestern kommer.

Det är ju tänkt så i alla fall , men skall man då också hinna med så här mycket jobb därhemma och även åka och semestra någonstans.

Ja inte hinner man stressa ner nåt.

Utan man stressar nog upp i stället...........


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: