Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

03 juli 2009

Grillning ,ett sommarens gissel, eller !

Har ni tänkt på vad det luktar gott närfolk grillar , runt omkring där du själv bor.


Och så sitter du där på balkongen ,eller din altan, utan nån grill.

Och bara blir så jädrans sugen , det doftar ju så saliven rinner till i munnen.


Och då är det ett gissel , när du själv inte har någon grill.



Och blir sugen till döds.


Det är kul och det är gott att grilla , men jag hatar att rengöra grillen , skjuter alltid upp det till nästa gång man skall grilla.



Då får man börja med rengöring ,och det är skittråkigt och äckligt och sotigt.


Kan inte någon uppfinna den självrengörande grillen.


Det roliga , det är ju att grilla och äta.........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: