Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

07 juli 2009

Jag har blivit invaderad igen!

.
Jädrans nu har dom kommit hit igen , dom här jäkla STORA ÄCKLIGA LURVIGA MÅNGA DAMMRÅTTORNA





Hur skall man göra för att få bort dom FÖR ALLTID.


Jag försöker ju varje vecka göra nåt åt dom , dom försvinner bara för ett litet tag och sen kommer dom tillbaka och är ÄNNU FLERA.


Det är ju ett EVIGT KRIG för att försöka oskadliggöra dom , det är konstigt att dom ALLTID VINNER , jag har INGEN CHANS mot dom , hur mycket jag än försöker och försöker och försöker.


MEN NU SKALL DOM BORT.


EN GÅNG FÖR ALLTID , jag ger mig i kast med dom , med sopborste och skyffel , dammsugare och skurborste , jag sopar, dammsuger och vaskar.


Sådär , nu är jag klar , VAD SKÅDAR MITT VÄNSTRA ÖGA , DÄR SMET JU EN SÅN DÄR LURVIG DAMMRÅTTA IVÄG UNDER SOFFAN , den skall döden dö , se upp för nu kommer jag * böjer mig ner och kikar under soffan *.


NU FICK JAG DIG ALLT * skadeglädjefnattskratt *..........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: