Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 juli 2009

Visste du det här !

Visste du att.

Om du skriker i 8 år , 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräcklig energi för att värma en kopp kaffe.

( Är knappast värt det )

Om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader kommer du att producera tillräckligt med gas till en atombomb.

( Nu börjar det likna något )

Den starkaste muskel i kroppen är tungan.

( Hmmmmmm )

Högerhänta människor lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta.

Människor och delfiner är de enda arter som har sex för lustens skull.
( Men grisen då )

Ett gott skratt förlänger livet.......



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: