Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

12 juli 2009

Vackra tårar , av glädje !


Varför tårar frågar ni , jomen , man kan gråta av glädje och av sorg , och jag gråter av glädje , jag är så glad och lycklig över min familj , som jag älskar över allt annat här på jorden.


Tänk att ha denna min familj nära mig , det är äkta glädje , så därför kan man bli rörd till tårar när man tänker på dom.


Är så rädd om min familj , skickar varma kramar till dom.


Nu när de ( mina barn med familjer ) är ute och semestrar i Sverige och Europa.


Många kramar och pussar från mig till er.......






Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Unknown sa...

Vi mår bra och har det kul. Vädret kunde kanske varit något finare, men inga skador och friska. Många kramar till er med. Linda & co