Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 juli 2009

Skräpa inte ner i vår underbara natur !



Förstår inte hur vi människor är skapta som bara skräpar ner på detta sättet.


Jag har hittar det mest otroliga saker som folk har slängt , när jag har varit i skogen för att plocka svamp.



Naturen skall vi ju vara rädda om och ta hand om alla tycker jag , den har vi nytta av allihopa och naturen är viktig för våran överlevnad här på jorden.


Våran natur och därmed vår jord är ju livsviktig för oss alla.


Så därför borde faktiskt alla vara rädd om naturen , eller hur.


Och hemskt är det med allt glas som både människor och djur kan göra illa sig i och alla plåtburkar som ligger och skräpar och rostar sönder , där man också kan skära sig om det vill sig illa.


Nä vet ni vad , KASTA INTE SAKER I NATUREN , TÄNK EFTER FÖRE NI GÖR NÅT SÅ KORKAT..........

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: