Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 juli 2009

Söderöver !

Jajamensan , nu befinner vi oss i Skånelandet och när man åker söder över till kusten , så förväntar man sig alltid att solen ska skina med sina varma strålar.

Men icke sa nicke , igår kunde man inte , Ja just det som står på skylten.

Istället såg det ut så här vi var på väg hem från Höganäs , när HELVETET bröt ut , och det var inte nådigt vad våra VÄDERGUDAR rök ihop där uppe.

Har aldrig upplevt ett sådant ÅSKOVÄDER........


Kram Mor i Stugan










2 kommentarer:

Unknown sa...

Här hade vi fint väder hela dagen. Vi var t o m på stranden, dock blåste det väldigt kallt där, så vi gick upp till husvagnen igen. Kram Linda

Ancan sa...

Jaf AVGUDAR kusten runt Höganäs...viken mm mm mm...
Men säg inte det till någon annan hallänninga bara ;-)

Ha en trevlig tid i Skåne