Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

24 september 2009

2 år har gått !

Du finns alltid i våra hjärtan.

Du ser ner på oss och vi försöker se upp på dig, men det är moln i vägen.

Spring fri och stark på de vida ängarna.

Vi se en dag , älskar dig......



Stolt ler jag när jag ser

Fotografierna av dig,vår vän.

Du var så fin,så duktig och så klok.

Att se tillbaka och minnas all den fina tid vi fick tillsammans.

Är inte alltid lätt.

Hjärtat fylls av värme och kärlek.

Men samtidigt av sorg och saknad.

Tack för allt du skänkte oss.

Under dina levnadsår.

Vår Vän.

För alltid.

I våra hjärtan och vårt minne.

Älskade lille Bonzon.....



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Saknaden över en älskad vän går aldrig över, den blir bara annorlunda...