Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

12 september 2009

Det är mitt liv !

Visst är det så , man kan INTE leva sitt liv genom någon annan.

Även om det finns människor som försöker göra det .

Mitt liv har jag ansvar för , måste göra det bästa och leva så jag känner att mitt inre mår bra , det händer mycket i våra liv.

Om jag själv tänker tillbaka från jag var barn tills nu , så är det en hel roman eller så kan man skriva sina memoarer vid det är laget inte för andra utan för mig jag själv.

Kanske man skulle må bra av att minnas det som hänt glädje och sorg har kantat min väg men det är så livet är.

Åka på en räkmacka finns det få som får göra.

Men det gäller att leva här och nu .

Fånga dagen njuta och älska livet som ändå gett mig så mycket........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: