Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

17 september 2009

Du är Du !


Du ska tro att du är enastående.

Du är värd långt mer än du tror

Du kan lära dig allt.

Du är bättre än många andra.

Du vet mycket som andra inte vet.

Du har mycket att vara stolt över.

Du duger till allt.

Le o skratta.

Någon bryr sig om dej.
Du har kunskaper att lära ut.

Du kan naturligtvis spela en roll , men du blir snart genomskådad om ditt uppsåt inte är ärligt o uppriktigt menat.

Tankarna återspeglas i ditt kroppsspråk.

För att bli uppfattad som en positiv människa , måste dina tankevanor ändras så att de blir positiva.

Du får en positiv utstrålning som inte kan ses , men väl kännas eller förnimmas , av dem som kommer i din närhet.
Du har blivit dej själv.


Du är Du...........




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: