Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 september 2009

Akta er för svinen !




Här finns inga vargar men däremot stora vildsvin i skogen.




Hoppas vi inte har dessa bjässar , 200 kg-wow.

Här klagar jag på lite Rådjur som skäller under natten i skogen.

Men här finns ju även vildsvin.

Tänk att få möta en riktigt stor en när man tar sin skogspromenad.

Jag ser spår efter dem då och då , och jag har mött 2 stycken en gång.
( Men det är en annan historia )

Sen finns det mindre små dj**lar i skogen.

Fästingarna som är det mest onödigaste djur som finns.

De följer objudna med mig hem , på mina hundar......
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

upp två av våra kornåkrar ihöst :/
Nu blir det storjakt på terroristsvinen :)