Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

07 september 2009

Drömde en dröm inatt !

Ja det gör jag nog varje natt , även om jag inte kommer ihåg alltid mina drömmar.


Men inatt drömde jag att jag skulle köpa en brunkräm , så jag gick in på en affär som säljer kosmetika , och ber att få prova en brunkräm , frågar priset , nästan 300 kr.



Ojdå tänkte jag , för dyr , vill inte köpa den då.


Men jag höll god min och "smetade" ut krämen i mitt ansikte och det döljde ju alla skavanker *ler*.


Men tyvärr så minns jag inte slutet på min dröm , om jag köpte den eller inte , det hann jag ju aldrig drömma eller så kommer jag inte ihåg det.



Jag undrar om jag köpte tuben med krämen , hmmm , måste nog försöka hitta tillbaka till drömmen inatt , för att få reda på slutet.



Intressant , men skulle nog vara väldigt olikt mig att köpa en sån dyr tub med brunkräm .


Jag som aldrig har använt smink och inte heller brunkrämer.........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: