Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 september 2009

Hur gör ni !

Hur gör ni när ni handlar mat , ja vad som helst.

Vi ska ju vara miljömedvetna och tänka nära.

Jag tycker det är viktigt med miljötänkande.

Jag skulle vilja att det fanns små gårdsbutiker , sådana som finns överallt i Skåne , hur mysigt som helst att handla där.

Sorterar ni emballage.

Jag gör det inte , ska bättra mig med det.

Tomma toarullar lägger jag godis i till hundarna.

Jag är absolut ingen perfekt människa , men försöker dra mitt strå till stacken , många bäckar små.

Jaa , man kanske sår ett frö lite här o där........





Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: