Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 september 2009

Tankar !

Barndom.
Den tid i livet då man gör fåniga grimaser i spegeln.

Medelålder.
Den tid i livet då spegeln ger igen.

Rynkor är ärftliga.
Föräldrar får dem av sina barn.

Om Gud måste ge kvinnan rynkor, kunde Han åtminstone ha placerat dem på hennes fotsulor.

Man börjar bli gammal , när man släcker lampan av ekonomiska
och inte av romantiska skäl........






Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Tur att du skrev "släcker lampan av ekonomiska" skäl - och inte pga att dölja sina rynkor...