Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 september 2009

Hollywoodfrun Anna Anka vill bli politiker !

Jo nu vill människan bli politiker , men nobbas tydligen av partierna.

För hennes inskränkta kvinnosyn och åsikt att kvinnan är en manlig trofé.

Jag säger, bra till partierna som sagt NEJ.

Hon , denna människan , kan reta gallfeber på mig.

Det går att vara kaxig och otrevlig när man har pengar , tvi vale för såna människor och alla hennes uttalanden är urbota dumma och ovanligt korkade.

Jag blir så jäkla arg när jag läser , men jag borde INTE läsa.

Fast det är ändå på nåt vis intressant att läsa hur korkade en del är.

Man kan liksom inte LÅTA BLI att läsa.

Rösta INTE på henne , det tänker inte jag göra , men hon tillhör ju inget parti , ännu.

Kanske bara då i Ankeborg.......

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: